Ik heb SketchUp Pro / Studio gekocht maar heb nog steeds een Trial

Waarschijnlijk bent u in SketchUp Pro ingelogd met een ander e-mailadres (Trimble ID) dan waarop u uw Subscription gekocht heeft.

Log in met hetzelfde e-mailadres. Vraag eventueel uw reseller naar het juiste e-mailadres. Aan dit e-mailadres moet wel een Trimble ID gekoppeld zijn.

Controleer als volgt of uw e-mailadres al gekoppeld is aan een Trimble ID:​

  1. Ga naar https://www.sketchup.com;
  2. Klik rechtsboven op Sign In;
  3. Vul het e-mailadres dat u wilt controleren en klik op Next.

Er kunnen nu drie dingen gebeuren:

  1. Er wordt om het wachtwoord gevraagd: het Trimble ID bestaat, is actief en u kunt hiermee inloggen in SketchUp Pro.
  2. Er staat dat het account nearly ready is: Klik op de link om de activatiemail nog eens te versturen. Controleer uw e-mail (ook de map ongewenste reclame) en bevestig uw account.
    U kunt hiermee nu inloggen in SketchUp Pro.
  3. Er wordt om een Naam en Wachtwoord voor het Trimble ID gevraagd. Er bestaat dan nog geen Trimble ID, volg de stappen deze aan te maken. Daarna kunt u hiermee inloggen in SketchUp Pro.