Retourneren
Verkeerde levering, product niet naar wens, defect apparaat? Hier vindt u alles over hoe u aan ons kunt retourneren
TerugOver retourneren
-
Wat is de procedure van retouneren?
Artikel 18: Retourneren 18.1 Voor het retour sturen van producten dient in alle gevallen een RMA nummer aangevraagd te worden. Retourzendingen zonder RMA nummer worden geweigerd. 18.2 Het retouren van producten dient te gebeuren binnen 14 dagen, via AANGETEKENDE post en op kosten van de klant. 18.3 Bij producten die niet meer in de originele verpakking zitten beslist de leverancier of het product voor retourneren in aanmerking komt. 18.4 Door de leverancier gemaakte restock-kosten (minimaal € 25,-) kunnen in rekening worden gebracht bij een retourzending van een product. 18.5 Producten die voor de klant op maat zijn gemaakt komen niet in aanmerking voor een retourzending. 18.6 Digitaal verstrekte softwarelicenties komen niet in aanmerking voor een retourzending. 18.7 Fysiek verstrekte softwarelicenties komen niet in aanmerking voor een retourzending wanneer de verzegeling van de software is verbroken.
- Wat is de status van mijn retour?
Bel ons: +31 (0) 85-064 58 33
We reageren binnen 24 uur